۵ پاسخ

هموز خیلی زوده گناه داره ۵-۶ماهگی سوراخ کن

نه هیچ سختی نداره،برو میش دکتر باستانی برات سوراخ کنه

عزیزم خودت تو خونه پماد بی حسی زایلاپی بزن که رفتی اونجا قشششنگ بی حس شده باشه ،اگه با دستگاهه که بچه فقط وقتی صدای دستگاه میاد یکم می‌ترسه وگرنه دردی احساس نمیکنه نگران نباش ،دقت کن سوراخش با قرینه زده بشه و اینکه یکم استامینفون هم بده ،من دخترم آوردیم خونه اصلا هیچی حس نکرد شب قشنگ پماد چشمی زدم یه بار گوشواره شو چرخوندم صبح هم همینطور ،دو روز پماد چشمی زدم که نه عفونت کرد نه دردی احساس کرد ،روز دهم هم گوشواره طلا انداختم

روزی دوبار تتراسایکلین به گوشش بزن تا عفونت نکنه
شبم تبشو چک کن چون دختر من یکم تب کرد شبش پاراکید دادم بهتر شو

هیچ فقط روزی چند بار چرب کنی و روزی یکی دوبار توی گوشش گل گوشش بچرخونی نه اصلا سختی نداره

سوال های مرتبط