نه ایرادی نداره منم با آب قاطی کردم با دست شستم لباسا دخترم
میگن ماشین رو قبلش جرمگیری کنین با سرکه بعد روی برنامه لباس های کودک بزارین
پ من خو دیروز لباساشو انداختم ماشین چون سختمه با دست بشورم الان!!!😭
من اینو گرفتم هم ماشین میشه هم دست توضیحات شو بخون ... صابون شامپو اینا . فیروز گرفتم . دستمال مرطوب و مایع شو مایبیبی گرفتم
من مینداختم ماشین از اول 😐
آره میشه،
تا دوسال هم انقضا داره، میتونی نگهداری برای بعد
اره عزیز هیچ ایرادی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.