خانوما تایپیک قبلی رو جواب بدین🙏🌹

تصویر
۷ پاسخ

نه ایرادی نداره منم با آب قاطی کردم با دست شستم لباسا دخترم

میگن ماشین رو قبلش جرمگیری کنین با سرکه بعد روی برنامه لباس های کودک بزارین

پ من خو دیروز لباساشو انداختم ماشین چون سختمه با دست بشورم الان!!!😭

من اینو گرفتم هم ماشین میشه هم دست توضیحات شو بخون ... صابون شامپو اینا . فیروز گرفتم . دستمال مرطوب و مایع شو مایبیبی گرفتم

تصویر

من مینداختم ماشین از اول 😐

آره میشه،
تا دوسال هم انقضا داره، میتونی نگهداری برای بعد

اره عزیز هیچ ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری