۶ پاسخ

ماهی ۱۰عدد

عزیزم ازکجابایدگرفت‌ چجوریه

خواهرم ماهی ۸ تا میگیره

من تازگیا پرسیدم گفتن قبلا ۸تا۱۰تا میدادن ولی الان چون خیلی کم شده دوتا درماه بیشتر نمیدن

چجوری باید سهمیه ای بگیریم ؟

فکنم ماهی ۸ تا

سوال های مرتبط

مامان آرادکوشولو🩵✨️ مامان آرادکوشولو🩵✨️ ۵ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان نیلا و آیلا💞🌈 مامان نیلا و آیلا💞🌈 ۱۱ ماهگی
مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۱۲ ماهگی