۱۱ پاسخ

سلام افت هسش
اب نمک قرقره
رب انار عالیه
نیستاتین

افت زده

افت زده
وای دردش خییییلی بده ببر دارو خونه
قطره میده نیستادین احتمالا بده

آفت زده دخترم الان یه هفته هیچکی نمیتونه بخوره میگه دهنم میسوزه سوپ به زور بهش میدم

افت قطره نیستاتین

آفتین ژل از داروخانه بخر اندازه یه سر سوزن رو آفت ها بزن یکم میسوزه ولی سریع خوب میشه.

اف زده

افتین ژل

آفت زده
خیلی بده دختر منم اینجوری شده

آفت زده .رب انار یا قطره نیسانتین

افت زدع

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی