خانوما برا دخترم چجوری شیربرنج درست کنم

۸ پاسخ

موز هم آخر کار که شیربرنج آماده شد
باید له کنی بریزی

اگه نمک میخای بزنی
موز دیگه داخلش له نکن

منم تو این سن میتونم ب دخترم بدم شیر برنجو؟

میتونی کم نمک هم بزنی که مزه دار بشه

یکم برنج رو میزاری بپزه با آب لعاب که انداخت بهش شیر اضافه میکنی یکم بپزه من یکمم نمک میزنم مزه دار بشه دوست داشته باشه

برنج خیلی کم بزار بپزه
باید خوب بپزه
اگه آبش تموم شد و هنوز له نشده بود بازم آب بریز که قشنگ له بشه
آبش که کامل کشیده شد آب نداشت
شیر بهش اضافه میکنی
میزاری یکم بجوشه
من یکم نبات بهش اضافه میکنم میدم بهش
دوست نداشتی میتونی نبات نندازی
با موز هم خوشمزه میشه یکم موز له کنی داخلش

شیر بریز تا نصفع قابلمه یکم نمک بزن نصف پیمونه برنج ایرانی بریز بذار همینجور قل بخوره تا برنجت لههه مثل شله بشه اخرش کره بذار روش بده بچت بخوره

به منم بگین تاحالا ندادم

سوال های مرتبط

مامان 🤎Hirad🧸 مامان 🤎Hirad🧸 ۱ سالگی