من 1ماهه میذارم ولی رو تشک انتی رفلاکس
اصلا اذیت نمیشه و راحت میخوابه
من از اول نذاشتم
چون سنگین بشه و عادت کرده باشه، پاهام نابود میشه!!
تا چند ماه نذاری خوبه
چون کنترلی رو چشماش نداره واسش خوب نیس
میزارم فقط محکم تکون نمیدم.
ن بابا من از اول مبداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.