۵ پاسخ

من 1ماهه میذارم ولی رو تشک انتی رفلاکس
اصلا اذیت نمیشه و راحت میخوابه

من از اول نذاشتم
چون سنگین بشه و عادت کرده باشه، پاهام نابود میشه!!

تا چند ماه نذاری خوبه
چون کنترلی رو چشماش نداره واسش خوب نیس

میزارم فقط محکم تکون نمیدم.

ن بابا من از اول مبداشتم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی