۶ پاسخ

منم هر وقت بخواد میدم معمولا دو یا سه ساعت اینا میشه هر دفعه یه ربع میخوره نه تپل نیست برام مهمم نیست تپل باشه نرمال باشه خوبه

عزیزم هرموقع بخاد شیر میدم
چون کم کم میخوره و زود زود
شیر خودمم میدم

وزن چهارماهگی ۶۶۰۰قد ۶۲

نرم افزار مادریار

نرمافزار مادیار از بازار دانلود کردم
قسمت شیر دهی ثبت کردم
متوجه شدم تو ۲۴ جمعا یک ساعت و ده دقیقه شیر میخوره
لی وزنش نرماله

مم هرموقع بخواد میدم
۵ تا ده دقیقه میخوره
اما عموما حدود دو ساعت میشه
ولی شبا سیر خشک میدم
یک شب میدم تا ۴ میخوابه
وزنش ۴ماهگی ۶۹۰۰
قدش ۶۸
نرماله وزنش
تپل دوست ندارم ،بچه اذیته،الان خوبه

من تقریبا هر دو ساعت، ده دقیقه میخوره
ورن تولدش ۲۶۰۰ بوده
چهارماهگی ۶
تپل نیست، چون ژنتیک خودمون لاغره
همین که روند رشدش طبیعی باشه خوبه، تپل خوشم نمیاد:)

سوال های مرتبط