۹ پاسخ

خیلی خوبه که
کافیه

دیگه تکمیله ولی خواستی سوپ بزار

فسنجون اگه دوست دارن عالیه اگه نه یه خورشت مرغ ربی یا سالاد ماکارونی درست کنی خوبه اگه دوست دارن هم که عالیه

خوبه ولی ممکنه فسنجون بچه ها نخورن.

اگه خسته نیستی یه سوپ داشته ورشمیل بزار
همه مواد رو بریز پخته بشن بعد میکس کن

نه کامله

سوپ یاسالاد اولیه یاماکارانی بزار شاید بچه هاش فسنجون دوست نداشتن

عالیه ولی بخوای تکمیل تر بشه سوپ یا آش هم تو سفره خوب میشه

یه سالاد ماکارونی ام بزن تنگش همه چی تکمیله

سوال های مرتبط

مامان مهدی وامیرعلی🌱 مامان مهدی وامیرعلی🌱 ۳ سالگی
ساناز🩷🌸 ساناز🩷🌸 قصد بارداری
مامان 🎀خانوم گل🎀 مامان 🎀خانوم گل🎀 ۳ سالگی