من پسرمو۴ماهگی بردم دوره نقاهتشم کم بود وفقط یک ساعت اول خیلی گریه کرد اگه پسردیگه ایم میداشتم همون سن میبردم
قبل از ۴۰ عالیه من پسرمو دقیق ۴۰ روزگی بردم خیلی خوب بود ولی بچه ها بزرگ تر اونجا میدیدم بیچاره ها خیلی اذیت شدن
دکتر ب من گفت اگه رفلاکس و کولیک داره بچه بعد ۴۰روز قبل ۹۰روز
منم پسرمو ۴۵روزگی ختنه کردم،این یکی هم همینکارو می کنم
دکتر پسر من گفت ۲۵ روزش باشه وزنش از ۳۵۰۰ بالا باشه
بعد از ۴۰ روز و تو بیمارستان حتما .من پسرمو همینکارو کردم متخصصش گف کوچیکتر ضعیفن بزرگتر دردو زیاد حس میکنن و بیمارستان بهداشتی تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.