۹ پاسخ

ربطی به وزن نداره باید شاخص های سلامتی رو از ده داشته باشن مثلا تنفسش اوکی باشه و نمره اونو کامل بگیره واکنش به محرک، رنگ پوست نبض و صربان قلب جمع همشون میشه عدد ده حالا اگه ۶ یا ۷ باشه حتما میره دستگاه حتی عدد ۸ هم میره مهم علایم حیاتیه وزن مهم نیس

مگ کم باش دستگاه میزارن؟ من شنیدم اگ زود به دنیا بیان دستگاه میزارن

ربطی نداره مال من ۲۱۰۰ و ۲۳۰۰ بودن دستگاه نرفتن

به وزن نیس به نمره اپگار که بچه مثلا تنفسش خوب باشه ،سیانوز باشه یا نه و…
بچه های من ۳۶هفته با وزن ۱۸۰۰به دنیا اومدند دستگاهم نرفتن

من ۳۴ هفته زایمان کردم یکیشون وزنش ۱۵۰۰ بود که تجت مراقبت یود تا دوهفته ولی دستگاه نرفت یکیشون هم ۲۳۰۰
اکر آمپول ریه زده باشی فکر نکنم دستگاه برن البته هیچ چیز بعید نیست

اصولا دو به بالا خوبه.اما فقط به وزن ربط نداره

بستگی داره چه ماهی دنیا بیان من ۳۶هفته زایمان کردم یکی۱,۳۰۰بودکه یه هفته تحت مراقبت بود فقط هیچ مشکلی نداشت یکی هم۲,۵۰۰اونم دو روزی بود بعد مرخصش کردن

بستگی به زمان تولدشون داره بالای ۳۴ هفته و بالای دو کیلو گمونم دستگاه دیگه لازم نباشه

بچه های من ۳۸ هفته دنیا اومدن دستگاه نرفتن

دو ب بالا اکیه

سوال های مرتبط