فرزندپروی پوشک شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

عجله‌ای ندارم هروقت خودش آمادگی داشت

بین ۲سال و نیم تا ۳ سال و نیم بهترین تایمه

دیگه تا دوسالگی یا دوسال نیم که شد

دخترمن مای بیبی میبینه فرار میکنه

دختر منم همینطوره ولی تا تولد ۲سالگیش پوشک میکنم

تا وقتی بگن جیش دارم🤣

سوال های مرتبط

مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی
مامان امیران (🦁💙🦁💙) مامان امیران (🦁💙🦁💙) ۱۷ ماهگی