۴ پاسخ

برو پزشک عفونت خوب نیست

سفکسیم بخور با از این پمادای واژینالی و موضعی استفاده کن خوبمیشی

سفکسیم یا سفالکسین بخور

فک کنم دارمم من از سوزش یسره میخام فقد خدمو بکشم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی