با احترام نه
سلیقه ایه
بنظر من قشنگه نیلا نیلماه ماهلین و...
منم میخوام اسم دخترمو بزارم نیلماه اسم جدیدی هس زیادم کسی نزاشته
ولی ماهلین خیلیا گذاشتن و قدیمی شده
سلام بسیار زیبا و جذاب و خوش آوا....
به من این اسم رو خیلی دوست دارم فقط زیاد شده دیگه
سلام عزیزم من قرار بود اگه نی نیمون دختر شد اسمشو نیلماه بزاریم خودمو وشوهرم عاشق این اسمیم 😍
خیلییی قشنگه 🫠
اره خیلی قشنگه
خیلی قشنگن
نیلماه خیلی از ماهلین قشنگ تره
خیلی قشنکه
اره خیلی🥺😍
خیلی قشنگه من و همسرم هم اسم دخترمون رو گذاشتیم نیلماه🌸🩷🫶🏻🌙✨️
اره عزیزم خیلی قشنگه نی نی من اگه دختر بود همینو میذاشتم
خیلی قشنگه عزیزم
من دوسدارم
اگر دختر بود ماهلین میخاستم بزارم با نیلماه ولی چون دختره جاریم نیلا شبیع میشد با نیلماه
سلیقه من نیس ماهلین خیلی خوشکلتره تا نیلماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.