نبابااا براچییییییی
ننداز بابا دیابتی میشه
ن شیرخشک ب اندازه کافی شیرین هست قند بندازی دیگه بچه ب چیزای شیرین عادت میکنه بعد هر چیزی رو نمیخوره
اینجوری بچه قند میگیره
کلا نمک و شکر و قند زیر یکسال ممنوعه
اکه پپتی میدی اولش برای اینکه بجه بخوره جون بدمزس میندازن قند
وای نههه
شیرخشک ب اندازه نرمال قند داره خودش
ننداز الکی ذائقه بچه رو میبری سمت شیرینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.