۶ پاسخ

نبابااا براچییییییی

ننداز بابا دیابتی میشه

ن شیرخشک ب اندازه کافی شیرین هست قند بندازی دیگه بچه ب چیزای شیرین عادت میکنه بعد هر چیزی رو نمیخوره
اینجوری بچه قند میگیره
کلا نمک و شکر و قند زیر یکسال ممنوعه

اکه پپتی میدی اولش برای اینکه بجه بخوره جون بدمزس میندازن قند

وای نههه
شیرخشک ب اندازه نرمال قند داره خودش

ننداز الکی ذائقه بچه رو میبری سمت شیرینی

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر و عباس مامان علی اکبر و عباس ۱۵ ماهگی