سلام مامان رادوین خوبی بهتر شدی؟ منم مول شما شدم اللن نصف شبی یه لرز شدید و تب گرفتم ایودی دارم بعد رابطه لکه بینی دارم سه روزه فکر کنم زخم دهانه رحم دارم عفونت ریخته رحم و لگنم میخواستم ببینم چیکار کردی من الان رفتم اورژانس گفتن صبح دکتر میاد برگشتم خونه شیاف گذاشتم فردا برم دکتر حالم خیلی بد شده بود میخواستم تجربتو بدومم چیکار کردی زخمت خوب شد؟ از تجربت بهم بگو
حتما برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.