عزیزم توروخدا خودتو نگران نکن من گفتن بچه ت کلاب فوته گفتن چون یه نوع آنومالیه حتما باید سلفری یا آمنیوسنتز بری،چقد نگران بودم چون دوره درمانش طولانیه همش غصه میخوردم خدا شاهده از هفته ۱۸ بارداری که فهمیدم تا آخر همش استرس بود، چن تا سونو رفتم همه تاییدش کردن ،خلاصه که دوران خیلی بدی بود و بدتر اینکه بعضی دکترا میگفتن ممکنه همراه با سندرومی چیزی باشه و تو همینجا هم یه خانوم گفت بچه ش کلاب فوت بوده به دنیا اومده سندرم داشته و ف ت کرده،اما کار خدا دنیا اومدنی پاهاش کاملا سالم و بدون مشکل بود شکر خدا
تازه واسه من چیزی نبود که تو رحم حل بشه درمانش بعد تولد بود ولی به شما گفته تو همون دوره جنینی درست میشه پس اصلا جای نگرانی نداره،الکی به بچت استرس نده توکلت به خدا باشه خودش داده خودشم محافظشه
منم جنینم لکه سفید رنگ روی قلبش داره ولی اکوی قلب ک رفتم مختصص بهم گفته جای هیچ نگرانی نیست ۹۹درصد با بالا رفتن سن جنین رفع میشه،انشاالله که چیزی نیس نگران نباش
تو انومالی برای منم گفت ولی گفت جای نگرانی نداره برطرف میشه
بچه ها منم تو قاب بچه ام اینو داشت ان تی اوکی بود سلفری هم دادم اوکی بوده خداروشکر اکوی قلب هم دادم کفتن خوبه و این لکه ها جذب میشه الان دیدم یکی نوشته مال بچه من اوکی بوده وقتی بدنیا اومده گفتن قلبش سوراخه و مرده. الان نکران شدم من ک😭🥲
عزیزم میفرستت اکوی قلب جنین بررسی میکنن
ولی اکثرا دارن نگران نباش
خودشون موقع سونو میبینن ک قلبش درست کار میکنه یا نه
نگران نباش پسر منم داشت با تا آخر زایمان برطرف میشه یا بعد که به دنیا اومد
تو سونو به منم گفت چیز خاصی نیست ب مرور میره اگ عدد ان تی اوکی باشه جای نگرانی نیست
نمیدونم والا من باردار که بودم زایمان قبلیم رفتم اکو گفتن بچه سالمه بعد اینکه به دنیا اومد قلبش سوراخ داشت فوت کرد نموند
لکه سفید نگفت بت چیه؟
رسوب کلسیمه فک کنم
اگ رسوب کلسیم باشه ب مرور رفع میشه برا نینی منم همینطور بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.