۹ پاسخ

وقتی میخوره ۱۲۰ تا بده دیگه و اینکه هر ۲ ساعت یا ۱ونیم ساعت یه بار بده شاید تن تن گشنه اش میشه

عزیزم سر گرمش کن راهش ببر پستونک بده ولع میکیدن دارع وگرنه ۶۰تا بسشه خدایی نکرده فتق ناف میگیره ورفلاکس

برا من الانم ۶۰ تا میحوره گاهی نود

زیاد نیس
من بچم سه ماهش هست ۹۰ می خوره
هرچند ساعت میدی

نباید زیاد بدی رفلاکس شدید میگیره منم اینجور فک میکردم امااشتباه کردم انقد بی رویه شیر دادم رفلاکس شدید گرفت بچه ها ولع مکیدن دارن نباید بیش از حد بخورن ک

اخه حتما از اول زیاد دادی

خیلی زیاده گلم

فک کنم زیاد میدی

دیگه باید ۱۲۰ تا بهش بدی وقتی میخوره

سوال های مرتبط