سلام خانوما لطفا جواب بدین


بارداری بارداری

تصویر
۳ پاسخ

کپسول فرتیل آید عالیه. شوهر من همینجور بود بعد عمل واریکوسل بعد از این مکمل چن ماه بهش دادم عالی شد. البته من همون بیس روز اول ک عمل کرد باردار شدم ک سقط شد. الان ام مشکل پیش خودمه ک تنبلی تخمدان دارم دارم دارو مصرف میکنم

تعداد و حرکت اسپرم کمه، باید چند ماه اصلاح سبک کنن، سیگار و قلیون نکشن، فست فود نخورن، ورزش کنن، کپسول اسپریژن بگیر روزی ۲ تا مصرف کنن ۲-۳ ماه بعد تکرار کنن آزمایش رو

خپب نیس ازمایشش باید دارو مصرف کنه

سوال های مرتبط