چقدر بد ذات از خدا كاش بترسه ك دل شكوندن تاوان داره
جاری من سه ماه بود عروسی کرده بودم اونم ۱۰ روز بعد عروسیم زایمان کرد چون خودش شب اول عروسیش حامله شده بود میرفتم پیش بچشش یا اون میومد هعی از زبون بچش میگفت مامان من تا تو بچه بیاری دو تاییی دیگه میاره فلانه میگفت آره بچم پسره چون بدن خودم قویی بود وگرنه ربطی به شوهر نداره خلاصه ی بار بهش گفتم عفونت قارچی دارم میخوام درمان شه بعد اقدام کنیم همه جا گفته بوده عفونت رحمی داره بچه دار. نمیشه چون ابجیم یکم دیر بچه دار شده بود میگفتن توام مثل آبجیت هستی فلااان خلاصه بگم ی روز انقد گفت گفت گفت شوهر من از وقتی بچه آوردم هزار برابر بیشتر عاشقم شده.توام بیار دوست داشته باشه منم گفتم خداروشکر شوهر من همینجوری دوسم داره نیازی نیست بچه رو بخاطر دوست داشته شدن بیارم خودش میگه سنت کمه تو خیلی وقت داری بزار از زندگیمون یچیزی بفهمیم بعد لال شد وقتی هم فهمید باردارم یبار نگفت خدا حفظش کنه ولش بابا از جاری رفیق بشو نیس دشمنیش هم بدرد نمیخوره 😑🤣😬
عزیزم تاحامله هم نشدی یدور حالشو جا بیار چون باردارم بشی باز دست ازسرت برنمیداره باید بشونیشون سرجاشون وگرنه خودشون نمیفهمن
سنی نداری استرس اینا نداشته باش بچه دار میشی من جات بودم رفت و آمدم با این آدم محدود میکردم حتی اگر کسی حرفاشو به گوشم میرسوند با اونم کات میکردم برای چیزی که بهش مربوط نیست خیلی گ. خوری میکنه،نمیدونم شایدم جو خیلی خاله زنکیه و اینم بیکاره که حرف از شما میزنه فقط
وایی خداروشکر میکنم بابت جاریم مثل خواهریم باهم اون باردار خیلی راجب مسائل بارداری و قبلش بعدش بهم کمک میکنه چون سن من پایین هم جاریم هم خواهر شوهرام خیلی کمکم میکنن راجب این چیزا خداروشکر واقعاااا
حتما ی جایی تاوان پس میده
من اتفاقا هرکی میگه چرا بچه نمیاری میگم بچه دار نمیشم چیکار کنم خودمو بکشم؟دیگه انقدر خسته شدم سر شدم برام مهم نیست بقیه چی میگن خب بدونن من بچه دار نمیشم بعدش چی؟چقد میخان حرف بزنن؟ بسپارشون بخدا
چندوقت مگه ازدواج کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.