مبارک انشاالله ک زود خوب میشه .
چرا زایمان کردی ؟
مباااااااااااارکه مباااااااااااارکه مباااااااااااارکه مباااااااااااارکه مباااااااااااارکه مباااااااااااارکه
مبارک باشه خوش قدم باشه براتون🥰
انشالله زودتر با حال خوب مرخص میشه کوچولو😍
مبارکه عزیزم وزنش کم بود؟
مبارک عزیزم چشمت روشن .طبیعی بودی یا سز؟اخه میگن بعد هفته 34,دستگاه نمیره
بسلامتی
چندکیلو بود دنیا اومد؟؟؟
برا چی ان ای سیو مشکلش چی بود ؟؟؟
مبارکه عزیزم منم ۳۸بدنیا اومد باید تو دستگاه بمونن اصلا شیر هم بهش نمیدن میگن نباید بخوره مال شما هم همینطوره یعنی؟
مبارکه عزیزم وزنش هم بگو لطفا
مبارکه گلم دختر اول منم ۳۴ هفته ۶ روز دنیا اومد ۷ روز ان ای سیو بود بعدشصحبح سالم اومد پیشم انشاالله نی نی شماهم به سلامتی مرخص بشه زود زود
مبارکه
مبارکه عزیزم انشالله خدا زودی حالش خوب میشه نگران نباش واسه ماهم دعا کن زایمان کنیم راحت
بسلامتی عزیزم مبارک باشه ،انشالله صحیح و سالم میرید خونه نگران نباش
مبارک باشه عزیزم ... بسلامتی و دل خوش ..ایشاله حالش خوب میشه و زودی برمیگردین خونه
تبریکمیگم عزیزم انشالله بسلامتی ودلخوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.