من میدادم همرو بالا میاورد
ن اتفاقا خیلی از شیرخشکها دیگه بهتره من از وقتی گیگوز میدم دخترم دل درد و کولیک.... نداره و خیلی خوبه، وزن دهیش هم خوب بود تو یه ماه ۱ کیلو ۱۰۰ گرم وزن گرفته بود
من به عنوان کمکی شیر خودم گیگوز میدادم
اما بچم بهش حساسیت داشت
پشت چشمش ورم میکرد ودونه میزد
رفتم دکتر ببلاک براش نوشت راضیم
من بع بچه اولم دادم وزن دهیش خوب نبود.باز گیگوز 1 بهتر از 2 و 3 بود از 6ماهگی ک وزنی نگرفت تقریبا
گیگوز نزدیک ترین شیر خشک به شیر مادره، کجاش ضعیفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.