دومی رو طبیعی جلوگیری دلشتیم خدا بهمون داد
الان که باردارم قرص میخوردم اصلا نمیدونم چی شد
من این دومی رو 🥲
طبیعی
من هر ماه اقدام یک شب درمیون .آخرش هیچ نشد این ماه فقط یک بار رابطه داشتم اونم صبح پاکی پریودیم بدش شوهرم سنگ کلیه گرفت رابطه نداشتیم الان ۳ روزه عقب انداختم واقعا اگه باردار باشم شکه میشم 🥹
من ۳۰ماه اتمام پریودم بود رابطه نداشتم تا۳۰ماه بعد اونم با جلوگیری طبیعی اصلا نمیدونم چطوری شده.....اصلا تخمک کجا بود....کار خدا🤣🤣🤣
سه سال طبیعی همه چی اوکی بود
شوهرم گولم زد یه سری نتیجه گول خوردنم پاییز دنیا میاد🥹😅
اونا که ناخواسته باردار میشن بنده ی خوب خدان ماکه خواسته باردار نمیشیم چه برسه ناخواسته
من که آی یو دی گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.