ژل پریل خیلی خوبه جلادهنده هم نمیخواد من قابلمه هارم میذارم تو ماشین خراب نمیکنه
پودر پریا میزنم خیلی راضیم
البته مخزنش و همیشه جلادهنده پر کردما
من از پودر پریل راضیم گاهی ژل هم میگیرم باهم میریزم نصف نصف، اگر ظروف شیشه ای باشه گاهی جلا دهنده هم میریزم. از نظر هزینه از قرص بصرفهتره
آره جلا دهنده هم جدا بگیر
فینیش ،فیری خوبن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.