۵ پاسخ

ژل پریل خیلی خوبه جلادهنده هم نمیخواد من قابلمه هارم میذارم تو ماشین خراب نمیکنه

پودر پریا میزنم خیلی راضیم
البته مخزنش و همیشه جلادهنده پر کردما

من از پودر پریل راضیم گاهی ژل هم میگیرم باهم میریزم نصف نصف، اگر ظروف شیشه ای باشه گاهی جلا دهنده هم میریزم. از نظر هزینه از قرص بصرفه‌تره

آره جلا دهنده هم جدا بگیر

فینیش ،فیری خوبن

سوال های مرتبط

مامان محمد و زهرا مامان محمد و زهرا ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی