خانما تورخدا کسی بلده جواب این آزمایش اسپرم چطوره

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم تعداد اسپرم کم هستش نگران نباش با دارو رفع میشه بقیه پارامترها نرماله

همه چی خوبه ولی تعداد خیلی کمه باید دارو بخوره تا بره بالا

شوهرت دارو چی خورده ؟؟؟

عزیزم نمیخوا ناراحتت کنم
ولی یه آزمایش مرکز ناباروری بدید
چون ناباروری دقیقه

تعدادش كمه عزيزم بايد قرص بخوره

عزیزم تعداد اسپرم خیلی کمه باید برن پیش متخصص اورولوژیست

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری