سلام عزیزم تعداد اسپرم کم هستش نگران نباش با دارو رفع میشه بقیه پارامترها نرماله
همه چی خوبه ولی تعداد خیلی کمه باید دارو بخوره تا بره بالا
شوهرت دارو چی خورده ؟؟؟
عزیزم نمیخوا ناراحتت کنم
ولی یه آزمایش مرکز ناباروری بدید
چون ناباروری دقیقه
تعدادش كمه عزيزم بايد قرص بخوره
عزیزم تعداد اسپرم خیلی کمه باید برن پیش متخصص اورولوژیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.