من قبل عید ۱۲۹۰ دادم سونو هم ۱۱۰۰ شد با بیمه تامین اجتماعی
من ۲۷۰۰ شد برج ۱۱
من سونو ۲ تمن آزمایش ۱۷۶۰ هر دو آزاد بدون بیمه.
۱۱۰۰
من 1 تومن
بین ۱۸۰۰ تا ۳ تومن
ازمایش۱۱٠٠ب من گفت سونو ۵۵٠
من ۱۸۰۰ انجام دادم
سنو ۱۸۰۰ شد
آزمایش ۱۱۰۰
بازم متغیره هر جا عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.