۲ پاسخ

عزیزم باید با آب جوشیده یا با شیر خشک درست کنی .اگر هم شیر خودت رو میخوره که بدوش و بریز تو فرنی

اگ ب پروتئین گاوی حساسیت نداره مشکلی نیست

سوال های مرتبط