که گفته دلم میدارم صد نمونه بگیرم اون لحظه از همه شون باید یه کم بخورم اینجوری شب از فکرشون خواب نمیرم🥲😂😂😂
۳بار اینو از دیشب گذاشتی دلم کشید لعنتی😋
نگه نمیدارم همشو یه جا میلنبونم😁😁
بستنی توی یخچال باشه تا صبح خوابم میبره خخخ
از کدوم بستنی فروشی میخری یسنا
خیلی وقته از اینا نخوردم
چییه؟؟
واعای منم🤣🤣اگه نخورم حس بدی دارم
منم سواله برام😂😂😐
من فقط نودل و لواشکو نمیتونم تحمل کنم مث جارو برقی میخورمشون😂
چاق نمیشی😂؟
منو شوهرم میریم خرید عمدا یه شکلاتایی یا نوشیدنی یا خوراکی هایی میخریم که مورد علاقمون نیست تا زود تموم نشه یهو یکی میاد یه چیز باشه برا پذیرایی🫠😹
منم نمیتونم صبر کنم تا تموم نکنم بلند نمیشم 😅
دهنت سرویس دلم بستنی خاست😋😋😋
وای من عاشقشم🤤🤤🤤
باور میکنی سه ماهه بستنی تو یخچاله دست نزدم؟
هیچی نمیخورم
برا همین همیشه لاغرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.