من برای یبوست اب جوش میخورم
سبزی خوردن
اره گل محمدی خیلی خوبه
حتما امتحان کن
از روغن خوردن هم خیلی راحت تره
یه قاشقشو با یه لیوان آب ولرم قاطی کن بخور
روغن کرچک عه دختر زیتون بهتره یا اینکه خاکشیر بخور اگ باردار نیستی یا هندوانه
گل محمدی بجوشون بخر عالیه
روغن زیتون بهترکرچک بدمزه🤢🤮
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.