۶ پاسخ

من برای یبوست اب جوش میخورم
سبزی خوردن

اره گل محمدی خیلی خوبه
حتما امتحان کن
از روغن خوردن هم خیلی راحت تره

یه قاشقشو با یه لیوان آب ولرم قاطی کن بخور

روغن کرچک عه دختر زیتون بهتره یا اینکه خاکشیر بخور اگ باردار نیستی یا هندوانه

گل محمدی بجوشون بخر عالیه

روغن زیتون بهترکرچک بدمزه🤢🤮

سوال های مرتبط

مامان عرفان مامان عرفان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رویا مامان رویا هفته هفتم بارداری