برای یبوست نشدن بعد انتقال میشه کیوی بخورم

۴ پاسخ

میوه همه چی خوبه فقط خرمالو و هویج و آناناس نخور
ولی من خودم روزی یه پر آناناس میخوردم
شیر سویا و شیر بادوم بخور ایناخم به یبوست کمک میکنن
همراه غذات حتما زیتون و روغن زیتونم استفاده کن

بلی میتوان خورد بانوجان! نوش جان!
توی خورشت هم آلو بریزی خوبه، برنج هم کته ای درسته بشه و آبکش نشه خوبه برای یبوست، کلا که آمپولا و شیافا یبوست میارن، غذاها و میوه ها برای پیشگیریه، اگه یبوست شدی شربت مگنی میلک بخر، طرز استفادشم روش نوشته، دکتر بعد از انتقال برام نوشته بود. موفق باشی😉

آره تمیز تمیز بشور با پوست بخور
خیلی عالیه

میوه اشکال نداره فقط اناناس نخور چیزیی که شکمت سفت میکنه نخور حبوبات نخور ممکنه اذیت بشی

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری