۹ پاسخ

عزیزم امام علی زایمان کردی؟ چطور بود؟

من هر روز یه قاشق خرده برنج با یکی از اینا👇 میذارم خوب میپزه و دم میکنم بعد هم یه ذره کره محلی میزنم بهش
سیب زمینی، کدو سبز ، هویج ، کلم بروکلی
از ماه دیگ هم جوجه محلی میدم

من دیشب فرنی درست کرده بودم هویج هم پخته بودم رنده ریز زدم اضافه کردم ب فرنی قاشق اول بهش دادم عوق زد انگار توی گلوش گیر کرده بود هویج دیگه یکی دودقیقه سرفه کرد تا اوکی شد دیگه میترسم بافت دار بدم تا ماه دیگه فقط نررررم میکنم میدم

ولی اول پوره میوه ها من بخار پز میدادم با فرنی و حریره بادوم

فرنی و حریره میخوره،اولاش پوره سبزیجات هم دوست داشت الان زیاد ن سوپ ک بهت بگم خیلی کم دوست داره،اب هویج و آب سیب هم خیلی دوست داره

از سنگ نرم 😂

هفته اول ۶ ماهگی
روز اول هویج......روز دوم کدو حلوایی.....روز سوم هویج+کدو حلوایی....روز چهارم سیب زمینی.....روز پنجم سیب زمینی +هویج.....روز ششم سیب زمینی +کدو حلوایی روز هفتم کدو سبز
.هفته دوم ۶ ماهگی
روز اول بروکلی.....روز دوم کدو سبز+ بروکلی....روز سوم سیب پخته شده.....روز چهارم موز.....روز پنجم سیب پخته شده+ موز روز ششم موز+کدو حلوایی روز هفتم سیب پخته شده + کدو حلوایی
هفته سوم ۶ ماهگی
( میتونی ۳ تا ۳ تا سبزیجات رو ترکیب کنی بهش بدی مثلا سیب+موز+کدو حلوایی) اگر دیدی بافت سبزیجات سفته و شل نیست میتونی یکم آبجوش ولرم به پوره ها اضافه کنی
هفته چهارم ۶ ماهگی
روز اول فرنی......روز دوم فرنی + پوره موز.....روز سوم فرنی +پوره سیب.....روز چهارم تا روز هفتم میتونی حریره بادوم بدی.....حریره بادومم از ۲ تا شروع کن تا به ۷ تا برسون بیشتر بادوم بریزی سنگین میشه هضمش سخت میشه

انواع پوره ها

هر چی خورد 😂

سوال های مرتبط