باید بهش شیشه ندی اصلا تا مجبور بشه ازسینت شیر بخوره
دختر منم همین جوری شد، دیگ نگرف ک نگرف منم خیلی حس بدی داشتم
پسر منم دو روزه نه سینه میخوره نه شیشه😭
عزیزم دختر منم از سه ماهگی اعتصاب شیر کرد فقط تو خواب میخورد دکترم کفت اگه بهش شیشه بدی تو بیداری ممکنه کلا سینه رو نگیره ولی کلا بچه ها همینن یه کم صبوری صبر میخواد
الان خود من زار زار گریه میکنم اینقدر که بهم همه چی فشار آورده 🥲
دراز کش بهش سینه بده ببین میگیره
برا من تا سه ماهگی خورد بعدش آنفولانزا گرفتم از اونموقع دیگه هرکار کردم نگرفت تو بدوش حداقل تو شیشه ز ه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.