اگ کل بدنش باشه احتمالا ابله گرفته
ولی اگ پاهاشه و کمی هم دستاش و مثل تاول ان بیماری دست و پا و دهانه ک دختر منم گرفته بود باید ببرین دکتر
البته دختر من ۷ روز هم تب داشت
آبله هست چون الآنم فصلشه
خاکشیر دود کنید مثل اسفند
دودش یه کم بخوره به بچه خوبه
مایعات و حمام و...
پماد کالامین روی دونه ها
چرا دکتر ببره احتمالا شربت بده برای پسرم شربت داده بود با پماد
ابله هست
دکتر لازم نیست ببره تازه 7ماهه اس خنکی چی بده
ابله مرغونه چون ابداره دونه هاش
اگر هست خنكي بده بخور بهتر گرفت تموم مبشه
نمیدونم
ابله نیست؟
مطکئن نیستم ولی به نظر روی جوشا ابکی عه درسته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.