۸ پاسخ

اگ کل بدنش باشه احتمالا ابله گرفته
ولی اگ پاهاشه و کمی هم دستاش و مثل تاول ان بیماری دست و پا و دهانه ک دختر منم گرفته بود باید ببرین دکتر
البته دختر من ۷ روز هم تب داشت

آبله هست چون الآنم فصلشه
خاکشیر دود کنید مثل اسفند
دودش یه کم بخوره به بچه خوبه
مایعات و حمام و...
پماد کالامین روی دونه ها

چرا دکتر ببره احتمالا شربت بده برای پسرم شربت داده بود با پماد

ابله هست

دکتر لازم نیست ببره تازه 7ماهه اس خنکی چی بده

ابله مرغونه چون ابداره دونه هاش
اگر هست خنكي بده بخور بهتر گرفت تموم مبشه

نمیدونم

ابله نیست؟
مطکئن نیستم ولی به نظر روی جوشا ابکی عه درسته؟

سوال های مرتبط

مامان ارتمیس و تو دلی مامان ارتمیس و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری