والا من ب بچم همین دایمتکون میدادم
شربت بی بی کولیک باریج هم خوبه 12 ساعت 2 سیسی
یا قطره کولیک پدیا بست روزی 10 قطره
قطره کولیک اید هر 12 ساعت 8 قطره
کم شیربده وحتما آروغش بگیره
فقطططط قطره اینفاکول داروخونه هاهم ندارن سیسمونی فروشیادارن
کولیکیز عالیه
کولیک واقعا درمان نداره،یکم بهتر میکنه،باید این دوران بگذره،ماساژ،تاب دادن،اینها رو امتحان کنید
اگ شیر مادر میخوره لبنیات و گوشت گاو لوبیا چیزای نفاخ بگو نخوره
قطره ایزی کول
ترنجبین بدید
اگه شیر خشکیه ،شیرخشک ha براش بگیرید،اگه شیر مادره،که بگید مراعات کنه تو غذا
فقط اینفکول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.