۴ پاسخ

والا منکه سه ساله دارم استفاده میکنم یا هروز یا یروز درمیون چیزی نشده

نه فقد زیاد نزن

دکترم میگفت یه دوره بیشتر استفاده کنی قارچ میاره

باید هفته ای یکبار استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان اَردیان💙 مامان اَردیان💙 ۱ سالگی