من این الان شکم ۷ هست هیچ کدوم و نرفتم
منم چهارده هفته بودم تازه فهمیدم باردارم وقت انتی گذشته بود🥲🥲خیلی نگرانم کع خدایی نکرده مشکلی داشته باشه چون انتی نرفتم .
ولی انومالی رفتم همه چیزش عالی بود خداروشکر 🤍🍭 من سپردم بخدا
😑والابا این دوره زمونه ما و خورتکامون همه چی با شیمایی رشد میکنه بهتره همه رو انجام بدی واجبه
واجبه هر دوتاش چرا نباید بری خطرناکه
من فقط ۹ هفته رفتم صدا قلبش شنیدم گفت همه چی اوکیه امدم الانم ۱۴ هفته ام انومالی رو میرم ۱۹ هفته دیگع نمیرم تا موقع زایمان
هردوتا واجبه باید انجام داد
فعلا ان تی باازمایششو دادم
واجبه عزیزم حتما بده...
آنتی انومالی خیلی واجب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.