خانما کیا فقط سونو ان تی دادن ولی از مایششو ندادن؟؟

۵ پاسخ

سلفری من دادم دیگه آزمایش انتی ندادم فقط سونو

به چه درد میخوره
همون روز سونو باید ازمایشم بدی

سونو بدون آزمایشش به درد نمیخوره همون نرفته باشی بهتره

واسه من که دکتر فقط سونو نوشته بود

من. البته اشتباهی. نمیدونستم فقط تا ۲۴ ساعت بعد سونو وقت داره آزمایشش

سوال های مرتبط

مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری