۳ پاسخ

سلام عزیزم
با خانمای دزفولی گروه اقدام و بارداری زدیم
دوس داشتی بیای بگو عضوت کنم♥️

هنوز کامل خوب نشده ، دکتر شربت رقیق کننده صفرا داده بهش

هنوز کامل خوب نشده تا دوماهگی داره طبق تجربه بچه قبلیم.
توی دستگاه فوتو گذاشتم و مدام شیر میدم

سوال های مرتبط