۱۲ پاسخ

نه منم ندارم دو بار حالت تهوع داشتم بعد ۸ هفته مال من شروع میشه

منم ویار نداشتم شکرخدا

من پنچ هفته چهار روز شروع شد 🤢
هنوز ادامه داره ...

نگران نباش از 8هفته شروع میشه اون موقع میگی کاش علائم نداشتم کلن😂😂😂

من از ۸هفته ام شروع شد

اصلا نگران نباش منم هیچی ندارم فقط امروز سوزش سردل پیدا کردم

نگران نباش از یکی دو هفته دیگ شروع میشه خیلی بده دعا کن نداشته باشی

چند روز دیگه شروع میشه نگران نباش😁

من فقط زیر دلم تخمدانم تیر میشکه
شما ندارید؟؟؟؟

منم ندارم

من تازه الان شروع شده نگران نباش میاد سراغت😂

بعضیا کلا ندارن ولی خب اکثریت از ۸هفته شروع میشه

سوال های مرتبط