۱۱ پاسخ

ان ان و کلوتریمازول و زینک رو قاطی کن عالیه

سودوکرم

آردن در زرد خیلی خوبه

ریکاو عالیه گلم من همیشه عز این استفاده میکنم خیلیم ارزونه

ان ان عالیه

سودوکرم عالی عالی فقطم سیسمونیای بهار اصلشو دارن

ریکاو عالیه

کالاندولا

اگه خیلی سوخته روغن نباتی بزن

کالاندلا

ان ان

سوال های مرتبط

مامان رقیه و زینب مامان رقیه و زینب ۲ سالگی