۶ پاسخ

قشنگ معلومه پدر بی لیاقتیه😒😒😒

اینکه مامانه هیچ واکنشی نشون نداده یکم عجیبه...😅
چجوری صاف وایسادهههه😬

مرتیکه 😒

یاابلفض😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

واااا چرا نوزادو اینجوری گرفته؟😐واقعیه ؟؟؟؟؟😐😐😐😐😐

😂😂

سوال های مرتبط

مامان 👦مسیح_ماهور👧 مامان 👦مسیح_ماهور👧 ۳ سالگی