۱۰ پاسخ

من نداشتمش خداروشکر🫠😂

نداشتم

واییی خدا لعنتش کنه😂

دلم برای اون دوران تباه تنگ شده. چه هیجانی داشتیم 🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣

وایییی منی که تا نصف شب درگیر بودم خدا لعنتت کنه همستر

برو عزیزم همگام سازی بزن درست میشه

🤣🤣🤣🤣🤣🤣من ۸۰۰ گرفتم ازش🤪🤪

یادم ننداز دوران جاهلیتم رو😂

😂😂😂😂😂چه پیگیر بودیم

سوال های مرتبط

مامان 👦مسیح_ماهور👧 مامان 👦مسیح_ماهور👧 ۳ سالگی