#فرزندپروری
#شیرخشک
#انومالی

تصویر
۲ پاسخ

گلم ۷ شب باید پماد استفاده کنی هم داخلی هم موضعی
قرص هم مترونیدازول بخور

من اینجور موقع ها هم صبح هم شب کلوتریمازول ۱٪ استفاده میکنم ، فلوکونازول ۱۵۰ هم هر ۷۲ ساعت میخورم

سوال های مرتبط