عزیزم بالای سه بار دفعه در روز اسم اسهاله، احتمالا به پسرت نمیسازه که انقدر دفع داره... با دکترش مشورت کن.
دختر من قرل یه روز در میون بود الان شده هرروز
خب الان بنظرم اپتامیل بده خیلی بهتره
اپتامیل روزی ۱بار یا یروز درمیون
چخبرههه ماشالاش بشه😂
منم گیگوز میدم روزی ۳ بار
عزیزم شیرخشک گیگوز کلا اینجوریه
من شنیدم میگن شیرخشگ گیگوز دکتر بیشتر برا بچه های تجویز میکنه ک یبوست هستن وزن دهی خوبی هم ندارع
عوض کن شیرش رو یا اپتامیل یا ببلاک یا نان
نان سنگینع اگه بهش بیوفته اهنش بالاست تپلی میکنه ولی اپتامیل از نان سبک تره
من خودم اول اپتامیل میدادم الان نان میدم از وقتی نان میدم ب نظرم تپلی تر شده
ببلاک روزی یک بار
دختر من گیگوز میخوره ولی ی بار میکنه امروز ک کلا نکرده دارم التماس میکنم بکنه 😂
پسر من روزی یکبار نهایتا دوباره
اشکال نداره فکر نکنم پی پی زیاد معنیش این باشه ک جذب بدنش نمیشه !؟ باز از دکترش بپرس
وزنگیریش چطوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.