۱۰ پاسخ

۳۶ هفته به بعد کامله

37هفته به بعدکامله دستگاه نمیره

از ۳۶ اکیه

من ۳۵ هفته سر پسرم کیسه ابم پاره شد و زایمان کردم
همونموقع هم امپول ریه زدن
خداروشکر همه چیزش کامل بود و دستگاه هم نرفت

۳۷ به بعد جنین دیگه راحت می تونه خارج از شکم مادر زندگی کنه

۳۷ هفته ک پر بشه کامله

از 37 هفته ب بعد بچه کامله عزیزم

من از دکترم پرسیدم بهم گفت بعدشم گفت پسر سعی میکنم دیرتر بردارم

۳۶ هفته کامله

۳۸ و۳۹ هفته

سوال های مرتبط