من چون آب دور بچه ام زیاد بود، هی میچرخید ..تو دوتا سونو سفالیکبود ..دوتا سونوی بعدی بریچ تا حدی عرضی.. حتی سونوی روز قبل زایمان بریچ بود..موقع زایمان دوباره سفالیک بود😅
نه دیگه سفالیک بشه ۳۲به بعد خیلی کم پیش میاد بچرخه همونجوری میمونه
ن دگ
منم با یه مامایی صحبت کردم گفتم ۲۹ هفته بچم سفالیک بود گفت دیگه نمیچرخه!! گفتم من شنیدم تا هفته ۳۵ یا ۳۶ میچرخه گفت اون بریچه که میچرخه سفالیک دیگه نمیچرخه،نمیدونم دیگه چقدر حرفش درسته
نه دخترم 36 هفته چرخید
نه سفالیک میمونه منم سفالیک دکتر گفت تا 28 هفته وقت هست بچرخه دیگه نمیچرخه
نه دیگه سفالیک میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.