دوستان لباس بیمارستان نینی هاتونو با چی شستین؟؟

۱۱ پاسخ

با مایع لباسشویی بچه

با دست، با شامپو بچه لطیفه چون عاشق بوشم دوس داشتم بوی شامپو لطیفه بگیرن لباسای نینم😊

من با مایع لباسشویی فیروز

من دفعه اول با اب خالی شستم

با پودر صابون پینو گرفتم بشورم هنوز نشستم ولی

مایع مالو چسکا و مینی واش

مایع لباس کودک پینو بادست یکم مایع زدم ک فقط ضدعفونی شه

فقط مایع خوبه
پودر صابون و خود صابون لباس بچه بو زهم میگیره

با مایع مخصوص بچه

پودر صابون پینو

دست و مایع لباس کودک

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد