از مستاجری خوبه خواهر بخر خدا خیر بده
خوبه و قشنگ به عنوان راحت شدن از مستاجری
بنظر من نسبت به قیمتش خوبه و از مستاجری راحت میشی بخر ان شالله چند سال دیگه عوض میکنی
چقدر خوبه کدوم شهره آره بهر بده رهن هر چقدر کم داری خیلی خوبه
سالن بدون پنجره یکم سخته همش باید چراغ روشن باشه،حالا یکم بیشتر بگرد ایشالا بهترشو پیدا میکنی؟کدوم شهری مگه؟تو شهر ما ۵۰ متری اصلا نیست
خیلی خوبه آبجی نسبت به قیمتش..
کدوم شهر؟
یه کمد دیواری بزنی تو اتاق.
پنجره نداره سالنش؟
برای زندگی کردن میخوای؟؟ یا همینجور برا سرمایه؟؟
خیلی قدیمی
ولی خب میخرید بعدا بازسازی کنید😁😁
کجاست؟خیلی کار داره ولی
طلا نمیتونی بفروشی؟
ااااااااا
اااااااااا
اااااااا
اااااااااا
ااااااااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.