۷ پاسخ

اگه وقتی دارع میخوابهدرو میگی ک عین لالاییه اونجوری صدا در نیاره بعد میخوابه دختر من وقتی داره خوابش میبره و همزمان دارع شیر میخوره صدا در میاره
اگه نصف شب میگی ک معمولا گرسنس

زیادی خسته اس

اگه منظورت ناله کردن توی خوابه دلیلش کابوس و دندون در اوردنه

وااای نگو که رواااانی شدم دیگه تابخوابه صدبارآرزومرگ میکنم.بخدابایدفلفل بریزن توشورت اون زنایی که بابچه کوچیک بازحامله میشن😩

دندونه جاش خیلی خیس شده گرسنگی تشنگی

شاید داره دندون در میاره

شاید گرسنش

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی