مامانا شما میان وعده چیا میدید به نی نی؟؟
🌻🌱

تصویر
۹ پاسخ

من سعی میکنم سه وعده رو خوب بدم بعد میان وعده در حد میوه ی دونه خرما و اینا باشه

عزیزم شما برای غذای کمکی با دکتر حکیمیان شروع کردید راضی بودید؟؟؟ممنون میشم جواب بدید

موز سیب پرتقال
مویز
بیسکوییت
ذرت
خیار
سیس رایس

میوه بیسکوئیت کیک

پنکیک کیک موز

باقی مونده غذای ظهرش
میوه
یه وقتا سرلاک
خرما و شیر و مغزیجات
پنکیک
نوتری بسکوییت
یه وقتام که تایم ناهار و شامش بهم میریزه هیچی

دختر من به میانوعده بیشتر میل نشون میده تا وعده اصلی🤣میوه خوریه حد نداره،اونوقت غذاهاشو اصلا درست و حسابی نمیخوره🥲

میوه
پنکیک
فرنی
پوره
ماست با مغزیجات و....

موز
خرما
فرنی سیب و دارچین
منم نمیدونم دیگه چیا بدم ولی بیشتر میوه میدم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان رادوینمممم💙🥹 مامان رادوینمممم💙🥹 ۱ سالگی