کالسکه از همه کاربردی تره
کریر و رورئک هر کدوم نهایت ۳_۴ ماه استفاده میشه ولی کالسکه ۳_۴ سال میتونی استفاده کنی و یه باری از رو دوشت برداری
من هیچ کدوم نخریدم ساک که واجبه صدرصد جاشون صندلی ماشین خریدم چون من کالسکه استفادم نمیشه همجا با ماشین میرم رورئکم که منسوخ شده کریرم که کلا دیدم بخاطر سنگینیش کسی استفاده نکرده
روروئک تایید دکتر نیس
کریر اصلا استاندار نیست مخصوصا اوناییک ارزونن
کالسکه بستگی بخودت داره من کلا باماشین اینور اونور میرم اصلا برام کاربردی نیس
اطرافیانم دیدم بچه ک شروع میکنه وایسه راه بره انقد ک شوق و ذوق راه رفتن داره واینمیسه داخل کالسکه
کریر و کالسکه واحب نیس
عزیزم بستگی به نوع مصرف خودت داره هر کسی یه مدلی زندگی میکنه برای من همش لازمه کریر و دائم میبندم تو ماشین چون اصلا بچه بغل نمیکنم چه خودم پشت فرمون باشم چه کنار دست همسرم باشم
کالسکه لازمه چون پیاده روی تو پارک با بچه خیلی میرم ولی من یه دفعه ای نمیخرم دونه دونه هر وقت لازم شد میگیرم الان فقط ساک و کریر گرفتم باقیش انشاالله بعدا
روروعک نگیر اصلا.. ساک که لازمه.. کریرهم خوبه.. فقط اگه پیاده زیاد ببرون میری کالسکه بگیر اگه نه با ماشینی یا بیرون نمیری ببخودیه نخر
کریر و کیفش به نظرم واجب ترینه ادم همه جا که کالسکه نمیبره
روروئک بیخوده
کیفیت بالا قیمت عمده ♥️
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
بستگی به سبک زندگی شما داره.
اگر تنها زیاد بیرون میری پیاده خب کالسکه لازمته.
اگر با ماشین زیاد بیرون میری کریر که صندلی ماشین هم میشه بیشتر به کارت میاد.
روروئک زیاد استفاده نداره و از لحاظ سلامت لگن و ستون فقرات نوزاد زیر سواله.
آغوشی جنس خوب میتونه انتخاب مناسبی باشه.
وسایل چندکاره هم هستن که بصرفه در میاد.
بنظرم همش واجبه بجز ساک ،که اگ ساک دیگم داشتی میتونی جایگزین کنی
همش بستگی به استفاده خودت داره مثلا من ادم پیاده روی نیستم هر جا برم یا با ماشینم یا اگه بخوام برم میدونم که بدون بچه میرم پس کالسکه نخریدم کریر که اصلا خوب نیس به جاش آغوشی بخر هم سبکه هم راحت اما کیف واجبته روروئک اگه دوس داری بخر من دوس داشتم بعضیا مبگن خوب نیست واسه پاهاش بچه اما واکر خیلی خطرناکتره و همش باید مواظبش باشی بازم اگه هیچکدومشو نخواستی میتونی نخری
روروعک به نظر من لازم نیست
من سر دخترم از کریر استفاده نکردم اینو نمی دونم بزار بیاد می فهمم
کالسکه خوبه
من فقط کالسکه و ساک رو خریدم چون نه رورئک نه کریر بدرد نمیخوره اینو از خیلیا پرسیدم رو تجربه اونا نگرفتم فقط من بجای کریر صندلی ماشین خریدم
کریر اصلا نخر ب هیچ عنوان هم کاربردی نداره هم برا گرذن بچه آسیب پذیره
کالکسه
کالسکه حالا طبق تجربه ای از اطرافیان داشتم ؛ ببین اگه گاها پیاده روی زیاد داری یا بیرون عادت خرید داری پیاده خسته میشی بغلش بگیری من البته بچه های خواهرم تپل هم بودند و سنگین واقعا کالسکه لازم بود یا باید مرد باهامون می بود یا کالسکه می بردیم
کریر را فقط می تونی حذف کنی به نظرم
کالسکه و کیف
کریر اصلا به درد نمیخوره بچه توش واینمیسه خیلی هم استفاده نمیشه
روروئکم بعد ۶ ماه ۷ ماه استفاده میشه من نگرفتم فلا
روروئک سه چهار ماه استفاده میشه دوس داری بخر نداری نخر
کریر و کالسکه هم ببین اگه اهل پیاده روی بخر اگرم نه همش با ماشینی نخر
کریر همکه صندلی ماشین میشه جای میری توش میزاری راحت تری تا تو بغل
کریروکالسکه ساکم که واجبه
بنظرم کریر نخر
کریر و حذف کن
کالسکه و ساک لوازم واجبه
روروئک و کریر اصلا برا سلامت جسمانی نوزاد خوب نیست
من بجز کریر به بقیه لازم شد
بنظرم کالسکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.